Το 2009 είναι μία χρονιά που απαιτεί συγκρότηση και σωστό προγραμματισμό. Σε μια παγκόσμια οικονομία που δεν έχει βρει το βηματισμό της και οι επενδυτικές δυσκολίες είναι μεγάλες το να κατορθώσεις να ξεχωρίσεις είναι το μεγάλο στοίχημα.
Πως όμως διαφοροποιούμαστε; Σε μια κοινωνία γεμάτη προκλήσεις και αμφισβήτηση.
Αξιοπιστία είναι η πρώτη λέξη. Μια λέξη που συνεπάγεται σιγουριά και ασφάλεια. Διατηρείστε την αξιοπρέπεια σας ακέραιη .Εάν κάνετε λάθος μην φοβάστε να το πείτε. Οι δυνατές βάσεις στις σχέσεις σας δημιουργούν πιστούς πελάτες και ποιοτικές συστάσεις. Κάντε σωστή διερεύνηση αναγκών και βοηθήστε τον πελάτη να βρει τις σωστές προτεραιότητες. Παρουσιάστε του παράλληλα και κάποιες εναλλακτικές προτάσεις που θα ταιριάζουν στα δικά του δεδομένα.
Μην ξεχνάτε να κάνετε επισκέψεις (service) τους πελάτες σας. Απόδειξη ότι δεν τους έχετε ξεχάσει ποτέ. Διατηρήστε επαφή μαζί τους, παραμερίζοντας τον τυποποιημένο τρόπο των sms . Υιοθετήστε μια πιο ανθρώπινη και ζεστή επικοινωνία ,στείλτε τους μια κάρτα για να ευχηθείτε.
Βέβαια η επιτυχία δεν είναι μόνο αποτέλεσμα του να κάνεις το σωστό πράγμα ή να βρίσκεσαι στο σωστό μέρος, στον κατάλληλο χρόνο. Η επιτυχία οφείλεται στο να είσαι το σωστό άτομο. Ο στίβος της αγοράς είναι ένα δύσκολο άθλημα . Απαιτεί οργάνωση και πειθαρχεία. Πάνω από όλα όμως απαιτεί στόχους και οράματα. Βασικό συστατικό είναι η θετική στάση. Το να είστε αισιόδοξοι και να βλέπετε την θετική πλευρά σε οποιαδήποτε κατάσταση. Αυτό που έχει σημασία, όταν θέλετε να πετύχετε κάτι, δεν είναι οι ικανότητες αλλά το πόσο πολύ το θέλετε. Η πίστη στον εαυτό σας είναι η καλύτερη κινητήρια δύναμη. Έτσι λοιπόν με ενισχυμένη την αυτοπεποίθηση, προχωράμε και θέτουμε στόχους. Το να τους παρακολουθούμε τακτικά και να τους ανανεώνουμε μας κάνει πιο δυνατούς. Δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο, χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια να κτίσεις την πειθαρχεία. Πολλοί καταλαμβάνονται από τον φόβο της αποτυχίας. Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε, είναι τι σας δίδαξε αυτή η εμπειρία και πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο μέλλον προς όφελός σας.
Μαγικά φίλτρα δεν υπάρχουν. Την συνταγή που ψάχνουμε την έχουμε ήδη στα χέρια μας. Βάλε προτεραιότητες και δράσεις. Ο επιτυχημένος πωλητής έχει συγκεκριμένο σχέδιο δράσης. Επιδεικνύει ενθουσιασμό στο να βελτιώσει τις επαγγελματικές του γνώσεις. Ζει με την πίστη πως όλος ο κόσμος είναι δικός του. Είναι απόλυτα αφοσιωμένος σε αυτό που κάνει. Η < οικονομική κρίση> υπήρξε, υπάρχει και ίσως και να συνεχιστεί. Έτσι είτε προπορευόμαστε μαζί της είτε την προσπερνάμε και την κερδίζουμε. Εμείς διαλέγουμε ποιος θέλουμε να κερδίσει.
175 thoughts on “Διαφοροποιηθείτε στην οικονομική κρίση”
Comments are closed.